Söndag

Japp - inte långt tills man börjar jobba igen....*suck*
Helgen har gått alldeles för fort - tyvärr..

Kvllen igår var hur mysig och trevlig som helst. Det gick åt ett apr flaskor vin, en del gin ett gäng med öl och cider samt lite annat smått o gått. Man var ganksa rolig när det var dax att krypa ner...*haha*

Idag är man bara seg - inte det minsta bakis men seg som fasen.

Efter frukost och sånt så gick vi alla 4 med F till isbanan vid hennes skola så att hon fick åka lite sakridiskor. Herrejisses va duktig hon har blivit. Hon åkte och åkte och åkte, och vips så ramlade hon på svanskotan och fock massor av ont....=(
Sen var den skridskoturen avklarad.
Vi gick istället hem, kröp ner under varsin filt i soffan och tittade på "Madagaskar 2"... jag såg början och slutet - missade en hel del i mitten tror jag,,,, John blund kom  på besök en snabbis tror jag...*hihi*

Ikväll kommer det nog inte bli så mycket gjort. Packa F´s gympapåse, laga lite käk och sen sängläge tror jag. Alla är rätt slitna....

Hoppas alla har haft en underbar helg...=)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Maddi

Helgerna går alltid förfort känns det som :S

2009-01-11 @ 21:53:19
URL: http://freyjas.blogspot.com
Postat av: tezz

Läste just din kommentar... Tack gumman den värmde, glad att jag inte har alla emot mig iallafall =), det var en bostadsrätt som hon köpte av mig för 10 kr, eftersom jag och Hasse skulle flytta till huset och ville bli av med den ganska fort, den är ju värderad till minst 20 000 så jag tyckte att det var ett överkommligt pris hon fick betala, men men, ska det gnällas om allt så ska det, har inte längre någon kontakt med henne och vill inte ha det heller, hon har sårat mig förmycket... visst det var synd att hon miste sitt barn, men för det behöver hon väl inte plåga mig .... ta hand om dig och hälsa Flisan & Tobbe.. Kram

2009-01-28 @ 17:11:30
URL: http://eviltezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0