2009-01-01

Japp - så var det ett nytt år igen... HERREGUD!!
Vart har 2008 tagit vägen då?

Visst har det hänt lite saker - o jobbat har man ju, och visst vi har ju köpt hus o så, men jisses vad tiden har gått fort...
Fattar ingenting..

Just nu sitter jag återigen vid mamma och pappas bardisk med pappas laptop och skriver. Imorgon bär det av hemåt igen efter att ha varit här i 6 dagar... det räcker... för alla tror jag ;-)

Sen blir det lite stök hemma. Ska eventuellt ta ner en liten vägg, och sen planera vad vi ska göra med den angränsande väggen.... och garderoben som står i hallen.... Tja vi får se..
Jag vill ta bort garderoben, men det tror jag inte att T går med på. Kanske kan få honom att omplacera den...*funderar* Undrar vara vart vi ska ställa den.
Kommer att ta lite bilder när vi kommer hem - både på framsidan och på det som är ommålat och sedan undertiden vi jobbar med huset. Så att alla kommer att kunna hänga med i vad vi gör.

Det kommer även komma en årskrönika tror jag - vet bara inte när jag ska hinna med - men jag ska försöka. Annars får ni ha överseende med mig... =)

Det ska bli så skönt att få komma hem för att fixa i sitt eget hem. Ta ut julgranen, plocka ner julsakerna och sen tillbaka till sitt vanliga liv igen.... Utnyttja nya damsugaren och se vad den går för nu när alla barren ligger på golvet när man kommer hem - Haha.. det lär ju ligga några stycken där.. ;-)

Får se sen om gamla grannarna hör av sig och nappar på erbjudandet om en gratis middag med lite vin till. Skulle vara trevligt, men vi får se. Annars blir dfet säkert någon annan helg.

Nu ska jag ta hand om min 2,5 åriga systerdotter - så att hon inte river mamma och pappas hus.

Skriver mer när jag kommer hem.

Ta hand om er allisammans - och GOD FORTSÄTTNING!!

Puss & Kram 

Kommentarer
Postat av: Maddi

God fortsättning gumman! vi lär väl börja packa i samma veva som vi river ner julpyntet...

USCH! Jag hatar o packa! Booooring!



Kram!

2009-01-01 @ 22:58:52
URL: http://freyjas.blogspot.com
Postat av: Maria Wid

Hej gumman!

Måste små le lite åt dina felstavningar...hehe..men det är så charmigt..Du ska både fisa saker och du har köpt en damsugare. Är du helt säker på det att det är en damsugare? hehe..hoppas vi ses snart. Kul att din blogg är igång igen..har saknat den också.

God fortsättning på er alla tre.

Kramisar

Maria

2009-01-03 @ 10:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0