v.14?

Oj... upptäckte att det var bra längesen man skrev i bloggen.. har inte riktigt haft tid att sitta framför datorn hemma.

Vad har då hänt sen sist?
Eh.. jobbat...och sen har vi gjort iordning tvättstugan me... Den blev riktigt fin. kommer ta en bild och lägga ut här...


Vad har annars hänt?!

Jo vi fick beskedet att vi väntar vårt 2:a barn.... *supermegajätteglad*

Är enligt mig själv i v.14 - går in i v. 15 ...

F är också jätteglad. Hon ska ju bli STORASYSTER!!! Det är riktigt stort för en 9-åring....=)

Mår riktigt bra om man jämför med min första graviditet.. då jag kräktes efter varje måltid, inte hade någon ork till någonting och var sjukskriven under HELA graviditeten.

Nu jobbar jág, tar långa promenader, fixar hemma, iväg och handlar med sambo och dotter etc.

Visst mår jag dåligt vissa dagar med illamående och yrsel och hjärtklappning, men det kan jag ta, då majoriteten av dagarna  är bra.. =)

Det komiska är att våra förra grannar - Underbara M & T ska ha barn de med... 2 månader innan oss... Lite komiskt tycker jag.

Nähä, nu är det dax för mig att kika runt på nätet lite...

Ha det gött allisammans

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Maddi

Shit gumman! fan vad coolt! vad glad jag är för eran skull!

Jättegrattis!!



MEGAKRAMAR

2009-04-12 @ 14:19:18
URL: http://freyjas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Vad roligt att ni ska ha bebis igen. När är det dags?

Kramisar

2009-04-17 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0