En vanlig dag...

Fick en liten pik idag om att jag inte skriver här så ofta..... ;-)
Men enda anledningen till det är att jag inte sitter vid datorn så ofta längre - i alla fall inte hemma. Vid jobbet sitter jag massor, men där kan man ju inte blogga heller... haha..

Jaha... vad har hänt sen sist då.... ojoj...

D & J har gift sig - och vilket bröllop. Jisses....
De gifte sig i Östra Ryds kyrka och sen var bröllopsfester i Tornvillan i Vaxholm. Hur underbart som helst.
Eftersom T var bestman så skulle han naturligtvis hålla tal. Snacka om att han var nervös - men vilket tal det blev. Det fanns inte ett torrt öga i hela lokalen. Fina minnen kom upp - liksom roliga. Alla grät... tror till och med att D fällde en tår...
Senare vart det partaj... och alla partajade loss som bara den... särskillt T & D. Bästa vänner som de är.... ;-)

Sen har det väl inte hänt så mycket mer... eller...*tänker efter*

Jo... tråkiga saker har hänt, men det kommer jag inte att skriva om här inte. Det är sånt som bara rör mina närmsta och den det rör vet att hon när som helst kan ringa och gråta i telefonen - om det så är det enda hon vill göra - gråta - så bara gråt jag lovar att jag ska lyssna.... JAG FINNS HÄR - *kärlek*

Ska försöka lägga upp lite bilder på huset, altanen och lite renoveringar.. men jag har bara inte hunit få in bilderna i datorn ännu.. men för er nyfikna - de kommer att komma... *S*

Ha det så bra allisammans - tills nästa gång

Puss och Kram

Verkar se ut att vara trötta av att vara med på bild... ;-)

Kommentarer
Postat av: Maddi

Så ja, nu är jag lite mera nöjd ;)

Men jag vill se bilder oxå!!

O hälsa mannen i rosa skjorta ;)

Den nygifta alltså, för jag har nog bara sett bilder på honom med Rosa skjorta :P



Kramisar!

2008-12-17 @ 10:46:47
URL: http://freyjas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0