Dagen efter...

Hua va seg man är idag... och ändå tog jag det riktigt lugnt igår. Annat var det med D & T... de hinkade vin öl och mådde väl inte rikgit OK i morse.... hihi..
Med det var trevligt, och de pratade massor...=)
Kul o se dem två ihop... vänner i vått och torrt.

Idag har vi inte gjort så mycket faktiskt. Tog en promenad och lämnade F hos en kompis, promenerade vidare och handlade innan det var av hemåt. Sen la både jag och T oss spå soffan. Han blippade bland alla kanaler och jag la mig tillsammans med Nora Roberts och vad händer - vi somnar. Tur att T hade kommit ihåg att ställa klockan så vi kom upp innan F skulle hämtas. HUA....
Men va skönt det är att sova på soffan.... :-D

Imorgon är det sista dagen innan julledigheten - och FAN va skönt det ska bli med ledigt. Riktigt längtar nu... Det kommer vara nedräkning hela dagen imorgon.... och sen är vi bara ett halvbra gäng.. jag och A jobbar men även surpuppan M...
Hon är bara för hemsk... men men... vara 6 timmars arbete sen går jag och är ledig t.o.m 7/1.... GUTT!!!

Nu ska jag ta och fisa iordning lite innan jag lägger mig med Nora Roberts igen..

Om jag inte skriver något mer innan jul så GOD JUL allisammans...

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0