Dagarna tickar...

Jisses va tiden går fort. Om ett par dagar är det jul... Hösten vet jag inte varet den tagit vägen.
Hänger inte med i svängarna.
Just nu har D kommit hit för att umgås, äta Gulsch och dricka öl ;-)
Han och Felicia ska dra ner till centrum en snabbis för att köpa lite överaskning till frugan... ;-)

Läste precis en blogg från 19/12 - gud vad jag önskar att jag kunde hjälpa henne. Kan inte för en millisekund förstå vad hon gått igenom, men jag kan försöka finnas till,  och jag hoppas att hon vet att hon kan vända sig till mig - för jag finns här - anytime...

Idag har det inte hänt så mycket. Har haft lite städning och tvättning på förmiddagen. Det behövdes verkligen och det känns så bra att det är klart. Nu ska det bara dammsugas på övervåningen sen så är vi klara för julen-08.
Klapparna är inslagna och klara och ska bara läggas under granen..... eller det ska inhandlas några till iofs men nästan helt klara är vi...

Skriver förmidligen mer senare ikväll...

Ha´re allisammans

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Maddi

Sedär! Stylat lite oxå! :)



Och ja, det var ju D jag menade, och jag hade rätt, eller hur? ;) roooosa skjorta, sånt glömmer inte Maddin inte :P



Hoppas helgen varit bra!



Kram!

2008-12-21 @ 16:13:25
URL: http://freyjas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0